Siirry pääsisältöön
Kaspersky Premium Support

Kaspersky Premium Support

Saat tarvitsemaasi asiantuntijatukea aina, kun tarvitset sitä:
  • Suora puhelinyhteys prioriteettitukeen
  • Nimetyt Kasperskyn tekniset asiantuntijat
  • Pidennetyt aukioloajat kriittisiä tapauksia varten
  • Ennakoivat hälytykset uusista uhkista
desktop

Miksi valita Premium Support -tuki?

"Ohjelmistojen hoitaminen on IT-ylläpitäjieni tehtävä, miksi uskoisin sen jonkun muun tehtäväksi?" – IT-päällikkö

Kun tietoturvaongelma vaikuttaa yrityksen IT-infrastruktuuriin, ongelma on ratkaistava viipymättä ja ilman, että IT-tiimiä tarvitsee siirtää pois muista tärkeistä tehtävistä.

Tarvitset tietoturva-asiantuntijoita, jotka tietävät nopeimman, turvallisimman ja tehokkaimman tavan ratkaista ongelmasi.

Juuri tämän Kaspersky Premium Support tarjoaa – tiedustelusi saavat aina prioriteettikäsitellyn. Ongelmasi ratkaistaan nopeasti ja tehokkaasti, aivan kuten voit luotettavalta liikekumppaniltasi odottaakin.

Tehokkuuttasi heikentävät ongelmat

Liiketoiminnan keskeytyminen
Väärin ylläpidetty tietoturva voi helposti aiheuttaa häiriöitä, joihin yhdelläkään yrityksellä ei ole varaa.
Asiantuntemuksen ja resurssien puute
IT-insinöörisi voivat olla päteviä alallaan, mutta heiltä saattaa puuttua erityiskokemusta, aikaa ja resursseja.
Parhaiden käytäntöjen puuttuminen
Tehokkain tietoturva voi olla monimutkaista määrittää, ja sen hallitseminen vie aikaa. Onko sinulla varaa odottaa?
Näkyvyyden puute
Kun tietoturvaa rakennetaan ja kehitetään ajan myötä, se monimutkaistuu. Puutteet, jotka voivat aiheuttaa ongelmia myöhemmin jäävät helposti huomaamatta.
Kehittyvä uhkatilanne
Se, mikä on ennen ollut tehokasta, vanhenee yleensä ajan myötä – ja tarkistamatta asiaa et tiedä sitä.
Standardituki on... juuri sitä
Kyberturvallisuudessa tilanteet voivat kehittyä tuhoisalla nopeudella – ja apu tulee usein liian myöhään

Mitä Kaspersky tekee puolestasi

Autamme sinua saamaan parhaan mahdollisen hyödyn kybersuojauksestasi, jotta voit keskittyä liiketoimintaasi rauhallisin mielin

  • Suoraa apua ongelmiesi ratkaisemiseksi
  • Säilytä tuottavuus – vältä häiriöt
  • Minimoi häiriötilanteiden vaikutus liiketoimintaprosesseihin
Asiantuntijapalvelut
Olipa kyse sitten täydellisestä käyttöönotosta, siirtymästä tai päivityksestä, optimoimme koko prosessin niin, että liiketoiminta häiriintyy mahdollisimman vähän. Selitämme, miten kaikki toimii, näytämme, miten tuotteen toimintoja hyödynnetään parhaalla mahdollisella tavalla, ja varmistamme, että kaikki toimii moitteettomasti koko tuotteen elinkaaren ajan.

Tarvitsetko apua seuraavaan vaiheeseen?

Haluamme auttaa sinua itsellesi parhaiten sopivalla tasalla

Etsi kumppani
Etsi lähin Kaspersky-suojauspalvelujen tarjoaja.

Ota yhteyttä
Jätä yhteystietosi, niin saat lisätietoja tuotteistamme