Kaspersky Lab tarjoaa valikoiman tukiohjelmavaihtoehtoja ja mahdollisuuden valita yrityksellesi sopivan tukitason:

product-box-core

MSA Start

Aloitustason pakettimme todistaa, että laadukas tuki voi olla edullista – kaikenlaisille yrityksille. MSA Start tarjoaa teknisten asiantuntijoidemme priorisoidun tuen kriittisille häiriöille työaikana verkon kautta, puhelimitse tai sähköpostitse.

LUE OTA YHTEYTTÄ
product-box-core

MSA Plus

Jos tarvitset nopeamman vastauksen vakavissa häiriöissä, valitse MSA Plus. Voit ilmoittaa vakavista häiriöistä verkon kautta, sähköpostitse tai erilliseen tukinumeroon. Yrityksesi tuki kattaa 12 häiriötä vuodessa, ja taattu vastausaika on 6 tuntia työajalla.

LUE OTA YHTEYTTÄ

Kaspersky Professional Services



Kun Kaspersky Labin suojausratkaisuja asennetaan tai päivitetään, omaa IT-tiimiä ei ole tarvetta siirtää pois muista sen tärkeistä töistä. Vakiintuneiden parhaiden käytäntöjemme ja menetelmiemme mukaisesti työskentelevät suojausasiantuntijamme ovat käytettävissäsi, kun tarvitset apua Kaspersky Lab -tuotteiden käyttöönotossa, määrityksessä ja päivityksessä yrityksesi IT-infrastruktuurissa:

product-box-core

Kaspersky Consultancy Service

Omissa tiloissa tai etätoimintona suoritettava arviointi mukautetulla palvelulla, johon voi sisältyä parhaita käytäntöjä, neuvontaa, koulutusta tai vianmääritystä, sen varmistamiseksi, että saat parhaan hyödyn Kaspersky Lab -tuotteista. Tässä palvelussa asiakkaita autetaan yleensä suurissa projekteissa ja käyttöönotetun ratkaisun jatkuvalla käyttötuella ja ylläpidolla.

OTA YHTEYTTÄ
product-box-core

Kaspersky Configuration Service

Omissa tiloissa tai etätoimintona suoritettava arviointi ja Kaspersky Lab -tuotteiden määritys perustuen asiakkaan vaatimuksiin, suojauskäytäntöihin ja ympäristön analyysiin, jotta saadaan mahdollisimman tehokkaat Kaspersky Lab -tuotteiden määritykset ja käytäntöasetukset. Tätä palvelua voi käyttää myös Kaspersky Lab -tuotteiden yksittäisiin osiin.

OTA YHTEYTTÄ
product-box-core

Kaspersky Health Check Service

Omissa tiloissa tai etätoimintona suoritettava Kaspersky Labin suojaus- ja järjestelmänhallintatuotteiden nykyisen käyttöönoton ja kokoonpanon arviointi (palvelu sisältää yksityiskohtaisen raportin ja suositukset tietoturvan ja/tai järjestelmänhallinnan tehokkuuden parantamiseen käyttämällä Kaspersky Labin uusimpia suojaus- ja järjestelmänhallintatuotteita).

OTA YHTEYTTÄ
product-box-core

Kaspersky New StartUp Service

Omissa tiloissa tai etätoimintona suoritettava Kaspersky Labin suojaus- ja/tai järjestelmänhallintatuotteiden suunnittelu, käyttöönotto ja määritys.

OTA YHTEYTTÄ
product-box-core

Kaspersky Upgrade Service

Omissa tiloissa tai etätoimintona suoritettava yrityksen nykyisten Kaspersky Labin suojaus- ja/tai järjestelmänhallintatuotteiden päivitys.

OTA YHTEYTTÄ

Etkö ole varma, mikä suojausratkaisu sopii yrityksellesi parhaiten?

Parannamme sivustojemme käyttökokemusta käyttämällä evästeitä. Hyväksyt tämän käyttämällä sivustoa ja jatkamalla sivustossa siirtymistä. Saat tarkemmat tiedot evästeiden käytöstä tässä sivustossa valitsemalla lisätietoja.

HYVÄKSY JA SULJE