Kaspersky Labin Global Business Development Divisionin esittely

Integroimalla laajan tietoturvamme sekä teknisen osaamisemme laajenevaan ensiluokkaisten kumppanien tietokantaamme olemme pystyneet luomaan jatkuvasti molempia osapuolia hyödyttäviä yrityssuhteita sekä kehittämään kiehtovia uusia ratkaisuja jokaisen kumppanin ainutlaatuisten vahvuuksien mukaan.

Kaspersky Labin teknologioiden integroiminen kumppaneidemme ratkaisuihin antaa kumppaneillemme mahdollisuuden tarjota houkuttelevia vaihtoehtoja, jotka vastaavat paremmin loppuasiakkaiden liiketoimintatavoitteita.

Kaspersky Lab ei kilpaile kumppaneidensa kanssa! Olemme sitoutuneet toimittamaan pääasiassa päätepisteiden haittaohjelmien torjuntatuotteita. Kaspersky Lab ei ole kumppaneidensa kilpailija!

Miten teknologiakumppanimme hyötyvät yhteistyöstään Kaspersky Labin kanssa?

  • He voivat lisätä tuotteisiinsa uusia, arvokkaita ominaisuuksia ja etuja, joissa hyödynnetään parhaita virustorjunta- ja roskapostisuodattimia.
  • He voivat houkutella suurempaa asiakaskuntaa tarjoamalla laajan valikoiman ensiluokkaisia tietoturvatuotteita, jotka on yhdistetty kumppaneidemme ydinratkaisuihin.
  • He voivat parantaa katteitaan integroimalla useita ominaisuuksia sisältäviä ratkaisuja ja tarjoamalla lisäarvollisia palveluja.

Huipputeknologiat tuovat kumppaneille etuja

  • Paras tunnettujen haittaohjelmien tunnistustarkkuus ja minimaalinen väärien osumien määrä
  • Huipputason ennakoivat ja nollapäivän tunnistusteknologiat
  • Välitön vastaus uusiin haittaohjelmauhkiin
  • Allekirjoitustietokannan päivitysten optimaalinen sisällön ja taajuuden suhde
  • Ensiluokkainen suojaus vakoiluohjelmia vastaan
  • Jatkuvasti kärkipäässä analysoijien raporteissa ja testausorganisaatioiden testeissä jo 13 vuoden ajan
  • Lukuisia tietoturvasertifikaatteja ja kansainvälisiä palkintoja.

Todistettu osaaminen

  • Kaspersky Lab perustuu teknologioiden lisensoimiseen ja kumppanuuksiin, joka alkoi jo ennen virallista perustamistamme 1990-luvun puolivälissä.
  • Kaspersky Labin virustorjuntatekniikka on useimpien nykyisin markkinoilla olevien menestyneiden tietoturvatuotteiden perusta.
  • Kasperskyn virustorjuntatekniikoita on integroitu yli 150 johtavan IT-kumppanin tuotteeseen, kuten palvelimiin ja yhdyskäytäviin, hallittuihin palveluihin ja työpöytäsovelluksiin.
  • Meillä on OEM-suhteet useimpien johtavien viesti-, verkko- ja UTM-yhdyskäytävälaitteiden toimittajien kanssa, kuten esimerkiksi seuraavien: ASUS, Blue Coat Systems, Check Point, Cisco Systems, Clearswift, Critical Path, D-Link, GFI, HP, IBM, Juniper Networks, LANDESK, Microsoft, Netgear, Stormshield, WatchGuard ja ZyXEL.

Kaspersky Labin Global Business Development Divisionin esittely

Kaspersky Lab Global Business Development Divisionin rakenne eroaa melko paljon kilpailijoistamme. Henkilöstöömme kuuluu yli 40 henkilöä, jotka keskittyvät yksinomaan teknologiakumppanuuksiin:

  • Global Account Managerit tekevät pääkonttorissa tiivistä yhteistyötä teknologiakumppaneidemme kanssa ja kehittävät ohjelmia, jotka takaavat yhteisten tuotto-odotustemme täyttymisen tai ylittymisen.
  • Global Account Managerit tekevät pääkonttorissa tiivistä yhteistyötä teknologiakumppaneidemme kanssa ja kehittävät ohjelmia, jotka takaavat yhteisten tuotto-odotustemme täyttymisen tai ylittymisen.
  • Regional Account Managerit keskittyvät alueellisten ohjelmien ohjaamiseen sekä kumppaneiden ja kuluttajien ja yritysten myynti-/markkinointiosastojen välisen yhteistyön edistämiseen.
  • Technology Account Managerit avaustavat kumppaneita haittaohjelmien torjuntatekniikoiden konsultoimisessa ja integroimisessa.
  • Support Account Managerit ovat käytettävissä ympäri vuorokauden, jos asiakkaat tarvitsevat tukea, jota kumppani ei kykene tarjoamaan.
  • Product Managerit tekevät suunnitelmia ja hoitavat kaikkia tuotteisiin liittyviä asioita tutkimus- ja kehitysorganisaation kanssa.
  • Marketing Managerit kehittävät alueellisia ja globaaleja markkinointiohjelmia kumppaneiden kanssa (tarkemmin jäljempänä).

Joustavat yritysehdot

  • Käyttäjäkohtainen hinnoittelu
  • Laitekohtainen hinnoittelu
  • Hinnoittelu laitekohtaisesti verkon kaistanleveyden mukaan
  • Tuottojen jakomahdollisuudet

Markkinointituki:

  • Nimetyt kumppanin markkinointiresurssit
  • Kilpailukykyisissä tarjouksissa avustaminen ja vertailutiedot
  • Yhteinen PR
  • Yhteiset tuotekampanjat (verkossa ja tapahtumissa)
  • Yhteiset markkinointi-/myyntitoimet: kiertueet, konferenssit, seminaarit, myyntikoulutukset
  • Seminaarit ja myyntikoulutukset teknologiakumppaneille ja heidän kanavilleen
  • Kaspersky Virus Encyclopedia ja analyytikkoblogi, sanasto ja lukuisia sivuston RSS-syötteitä: uutisia, virushälytyksiä, yritysuutisia jne.

Parannamme sivustojemme käyttökokemusta käyttämällä evästeitä. Hyväksyt tämän käyttämällä sivustoa ja jatkamalla sivustossa siirtymistä. Saat tarkemmat tiedot evästeiden käytöstä tässä sivustossa valitsemalla lisätietoja.

HYVÄKSY JA SULJE