Kaspersky Premium Support (MSA)
Palvelu
Kun tietoturvaongelma vaikuttaa yrityksen IT-infrastruktuuriin, ongelma on ratkaistava viipymättä ja ilman, että IT-tiimiä tarvitsee siirtää pois muista tärkeistä tehtävistä. Tarvitaan suojausasiantuntijat, jotka tietävät nopeimman, turvallisimman ja tehokkaimman tavan ongelman ratkaisemiseen, ja juuri tämän Kaspersky Maintenance Service Agreement (MSA) tarjoaa.

Ympärivuorokautinen pääsy puhelinpalveluumme, jossa on taattu vastausaika, jotta tiedät tarkalleen, kuinka kauan ongelman käsittely kestää.

Asiantuntijoidemme kehittämät korjaustiedostot toimitetaan yritykselle heti, jotta voidaan korjata ongelmat, jotka vaikuttavat Kaspersky Labin tuotteiden toimintaan yrityksen IT-ympäristössä.

Nimetty Technical Account Manager, jolla on valtuudet ottaa mukaan Kaspersky Labin asiantuntijoita puolestasi, varmistaa, että ongelma priorisoidaan ja ratkaistaan nopeasti ja kokonaan.

Hanki käyttöösi erilaisia maailmanluokan tietoturva- ja suunnitteluasiantuntijoita, kuten tuotetuen, haittaohjelmatutkimuksen, sisältösuodatuksen, tuotekehityksen ja päivitysversioiden asiantuntijoita.
Käyttö
Varmista liiketoiminnan jatkuvuus
Kun yrityksen riippuvuus IT-järjestelmästä kasvaa, sen kyky sietää tietoturvapoikkeamia ja käyttökatkoja heikkenee. Kumppanuus Kaspersky Labin kanssa voi tukea yrityksen jatkuvuussuunnitelmaa. Nimetty ryhmä asiantuntijoita on valmiina kellon ympäri, valmiina ottamaan vastuun ongelmasta ja pyrkimään mahdollisimman nopeaan ratkaisuun. Ryhmä siirtää ongelman nopeasti suoraan taustalla työskenteleville asiantuntijoille, joilla on parhaat mahdollisuudet tarjota yritykselle oikea ratkaisu nopeasti.
Poista ongelmat ennen niiden ilmenemistä
Organisaatiolle määritetty Kasperskyn Technical Account Manager hankkii nopeasti perusteelliset tiedot yrityksen tietoturvajärjestelmän määrityksistä ja prosesseista sekä organisaation tavoitteista. Näiden tietojen avulla hän voi löytää ongelmat niiden ilmetessä ja joutumatta hukkaamaan aikaa muiden tietojen selvittämiseen. Näiden lisäksi häiriöiden jälkeiset haastattelut, ennakoiva suunnittelu ja tietoturvajärjestelmän määritysten säännölliset tarkastukset auttavat havaitsemaan ja poistamaan mahdolliset ongelmat jopa ennen niiden ilmenemistä.
Pienennä tietoturvahäiriön kustannuksia
Kun tietoturvahäiriö ilmenee, sen syyn tunnistamiseen ja poistamiseen kuluva aika on kriittisen tärkeä. Ongelman nopea havaitseminen ja ratkaiseminen voivat säästää yrityksiltä satojatuhansia dollareita. Premium-tukipakettimme keskittyvät juuri tähän. Asiantuntijoiden ympärivuorokautinen saatavuus, ongelman asianmukainen ja perusteltu priorisointi, taatut vastausajat ja räätälöidyt korjaukset: kaikki, mitä tarvitset sen varmistamiseen, että ongelma ratkaistaan mahdollisimman nopeasti.
White Paperit
Lue lisää maailmanlaajuisesti tunnustettujen kybersuojausasiantuntijoidemme näkemyksiä
Riskit
Hanki parhaiden tuoteasiantuntijoidemme tuki tuotteen käytön mahdollisiin ongelmiin:
Uhkaympäristön jokapäiväiset muutokset
IT-järjestelmien monimutkaisuudesta johtuvat näkyvyyden puutteet
Alhaiset käyttökatkosten sietotasot
Oman asiantuntemuksen ja IT-henkilöstön resurssien puutteet
Tietoturvapoikkeamien korkeat kustannukset
Korkeat IT-käyttökulut
Aloitetaan keskustelu! Jos haluat keskustella asiantuntijamme kanssa siitä, miten aito kybersuojaus voi tukea yrityksesi turvallisuusstrategiaa, ota yhteyttä.