Palvelu

Kaspersky Premium Support (MSA)

Anna yrityksellesi paras mahdollinen tuki

Palvelu

Kun tietoturvaongelma vaikuttaa yrityksen IT-infrastruktuuriin, ongelma on ratkaistava viipymättä ja ilman, että IT-tiimiä tarvitsee siirtää pois muista tärkeistä tehtävistä. Tarvitaan suojausasiantuntijat, jotka tietävät nopeimman, turvallisimman ja tehokkaimman tavan ongelman ratkaisemiseen, ja juuri tämän Kaspersky Maintenance Service Agreement (MSA) tarjoaa.

Häiriöihin reagoinnin palvelutasosopimus

Ympärivuorokautinen pääsy puhelinpalveluumme, jossa on taattu vastausaika, jotta tiedät tarkalleen, kuinka kauan ongelman käsittely kestää.

Räätälöidyt korjaukset

Asiantuntijoidemme kehittämät korjaustiedostot toimitetaan yritykselle heti, jotta voidaan korjata ongelmat, jotka vaikuttavat Kaspersky Labin tuotteiden toimintaan yrityksen IT-ympäristössä.

Yksi yhteyshenkilö

Nimetty Technical Account Manager, jolla on valtuudet ottaa mukaan Kaspersky Labin asiantuntijoita puolestasi, varmistaa, että ongelma priorisoidaan ja ratkaistaan nopeasti ja kokonaan.

Maailmanluokan asiantuntemus

Hanki käyttöösi erilaisia maailmanluokan tietoturva- ja suunnitteluasiantuntijoita, kuten tuotetuen, haittaohjelmatutkimuksen, sisältösuodatuksen, tuotekehityksen ja päivitysversioiden asiantuntijoita.

Käyttö

  • Varmista liiketoiminnan jatkuvuus

    Kun yrityksen riippuvuus IT-järjestelmästä kasvaa, sen kyky sietää tietoturvapoikkeamia ja käyttökatkoja heikkenee. Kumppanuus Kaspersky Labin kanssa voi tukea yrityksen jatkuvuussuunnitelmaa. Nimetty ryhmä asiantuntijoita on valmiina kellon ympäri, valmiina ottamaan vastuun ongelmasta ja pyrkimään mahdollisimman nopeaan ratkaisuun. Ryhmä siirtää ongelman nopeasti suoraan taustalla työskenteleville asiantuntijoille, joilla on parhaat mahdollisuudet tarjota yritykselle oikea ratkaisu nopeasti.

  • Poista ongelmat ennen niiden ilmenemistä

    Organisaatiolle määritetty Kasperskyn Technical Account Manager hankkii nopeasti perusteelliset tiedot yrityksen tietoturvajärjestelmän määrityksistä ja prosesseista sekä organisaation tavoitteista. Näiden tietojen avulla hän voi löytää ongelmat niiden ilmetessä ja joutumatta hukkaamaan aikaa muiden tietojen selvittämiseen. Näiden lisäksi häiriöiden jälkeiset haastattelut, ennakoiva suunnittelu ja tietoturvajärjestelmän määritysten säännölliset tarkastukset auttavat havaitsemaan ja poistamaan mahdolliset ongelmat jopa ennen niiden ilmenemistä.

  • Pienennä tietoturvahäiriön kustannuksia

    Kun tietoturvahäiriö ilmenee, sen syyn tunnistamiseen ja poistamiseen kuluva aika on kriittisen tärkeä. Ongelman nopea havaitseminen ja ratkaiseminen voivat säästää yrityksiltä satojatuhansia dollareita. Premium-tukipakettimme keskittyvät juuri tähän. Asiantuntijoiden ympärivuorokautinen saatavuus, ongelman asianmukainen ja perusteltu priorisointi, taatut vastausajat ja räätälöidyt korjaukset: kaikki, mitä tarvitset sen varmistamiseen, että ongelma ratkaistaan mahdollisimman nopeasti.

White Paperit

Lue lisää maailmanlaajuisesti tunnustettujen kybersuojausasiantuntijoidemme näkemyksiä

Riskit

Hanki parhaiden tuoteasiantuntijoidemme tuki tuotteen käytön mahdollisiin ongelmiin:

  • <p>Uhkaympäristön jokapäiväiset muutokset</p>

    Uhkaympäristön jokapäiväiset muutokset

  • <p>IT-järjestelmien monimutkaisuudesta johtuvat näkyvyyden puutteet</p>

    IT-järjestelmien monimutkaisuudesta johtuvat näkyvyyden puutteet

  • <p>Alhaiset käyttökatkosten sietotasot</p>

    Alhaiset käyttökatkosten sietotasot

  • <p>Oman asiantuntemuksen ja IT-henkilöstön resurssien puutteet</p>

    Oman asiantuntemuksen ja IT-henkilöstön resurssien puutteet

  • <p>Tietoturvapoikkeamien korkeat kustannukset</p>

    Tietoturvapoikkeamien korkeat kustannukset

  • <p>Korkeat IT-käyttökulut</p>

    Korkeat IT-käyttökulut

Palveluun liittyvät