Siirry pääsisältöön

Peruutukset ja hyvitykset

Jokaisen seuraavan tilausjakson tilaus uusitaan automaattisesti edeltävän tilausjakson päättyessä, kunnes peruutat tilauksen. Jos et halua jatkaa tilausta seuraavalle jaksolle, voit peruuttaa tilauksen. Jos haluat saada rahasi takaisin viimeisimmästä maksamastasi jaksosta, sinun on pyydettävä palautusta. Tältä sivulta löydät kaikki tiedot siitä, miten peruutukset ja hyvitykset toimivat ja mitkä vaiheet sinun on suoritettava.

Miten voin peruuttaa tilaukseni?

Mitä tapahtuu, jos peruutan tilaukseni?

Miten saan hyvityksen?

Mitä tapahtuu, kun pyydän hyvitystä?

Miten voin peruuttaa tilaukseni?

Voit peruuttaa tilauksesi My Kaspersky -tilin kautta. Peruuttaminen:

  • Kirjaudu sisään osoitteessa my.kaspersky.com
  • Siirry Tilaus-sivulle
  • Valitse Tilauksen hallinta
  • Valitse Peruuta tilaus ja vahvista peruutus noudattamalla ohjeita

Voit myös peruuttaa tilauksen ottamalla yhteyttä Kasperskyn asiakastukeen.

Mitä tapahtuu, jos peruutan tilaukseni?

Kun peruutat tilauksesi, tulevien tilausjaksojen automaattiset veloitukset lopetetaan. Saat edelleen täyden suojauksen nykyisen tilausjaksosi aikana sen päättymispäivän saakka. Tämän päivän jälkeen tilauksesi päättyy, eikä sinulta veloiteta tulevia jaksoja.

Huomaa, että peruutus koskee vain seuraavaa ajoitettua maksua, etkä saa hyvitystä maksusta, joka on jo veloitettu. Koska automaattinen laskutus tapahtuu etukäteen nykyisen tilausjakson lopussa, jäljellä olevan jakson aikana peruutettu tilaus pysyy aktiivisena seuraavan jakson loppuun saakka. Jos esimerkiksi tilauksesi on uusittu seuraavaksi vuodeksi ja nykyistä jaksoa on jäljellä 2 viikkoa, tilaus päättyy 1 vuoden ja 2 viikon kuluttua. Jos haluat peruuttaa seuraavan vuoden ennakkoon veloitettavan uusintamaksun ja lopettaa tilauksesi 2 viikon kuluttua, kun jakso päättyy, sinun on pyydettävä hyvitystä.

Miten saan hyvityksen?

Virallisen jälleenmyyjämme Nexwayn käyttöehtojen mukaan voit pyytää hyvitystä 30 päivän kuluessa tilauksen päivämäärästä. Kaspersky-verkkokaupassa tehdyn ostoksen maksut tai tilauksen uusinnan automaattiset maksut voidaan hyvittää. Jos haluat pyytää hyvitystä, ota yhteyttä Kasperskyn asiakastukeen.

Ota seuraavat tiedot valmiiksi esille:

  • Ostopäivä
  • Oston yhteydessä ilmoittamasi nimi ja sähköpostiosoite
  • Tilausnumero

Mitä tapahtuu, kun pyydän hyvitystä?

Kun teet pyynnön, asiakastukiasiantuntijamme on tarkistettava, että kaikki annetut tiedot ovat oikein ja että pyyntö vastaa palautuskäytännön ehtoja. Kun tiedot on vahvistettu ja palautus on aloitettu, varat hyvitetään tilillesi 5–7 työpäivän kuluessa. Tämän jälkeen tilauksesi peruutetaan vastaavasti. Jos pyydät hyvitystä ensimmäisestä ostosta ja tilaus on tällä hetkellä aktiivinen, tilaus peruutetaan, ja se muuttuu automaattisesti vanhentuneeksi. Sama pätee automaattiseen uusimismaksuun, ellei palautuspyyntöä tehdä tilauskaudesta, joka ei ole vielä alkanut (eli automaattisen laskutusjakson aikana noin 2 viikkoa ennen nykyisen tilausjakson päättymistä). Tällöin seuraavaa tilausjaksoa ei aloiteta, mutta saat täyden suojauksen nykyisen tilausjakson aikana sen päättymispäivään asti.